צלם עליה לתורה

עלייה לתורה היא טקס יהודי דתי שבו חתן בר מצווה מקבל הזמנה לקרוא בתורה בזמן התפילה במניין. כל חתן בר מצווה קורא את החלק שלו מהפרשה הנקראת באותו יום (בימים רגילים – פרשת השבוע, במועדות – פרשה העוסקת בעניינים הקשורים ליום). העליות לתורה מתקיימות בכל תפילה שבה מתקיימת קריאת התורה. האירוע הינו אירוע חשוב בחיי חתן הבר מצווה ולכן חשוב להביא צלם עליה לתורה.

חתן בר מצווה קורא בספר תורה בעליה לתורה. צולם על ידי צלם עליה לתורה. תחת קטגוריית צלם בר מצווה של מגנטסטאר צילום אירועים
חתן בר מצווה עם תפילין ראש וטלית. צולם על ידי צלם עליה לתורה. תחת קטגוריית צלם בר מצווה של מגנטסטאר צילום אירועים

צלם עליה לתורה יצירת זיכרונות לכל החיים

חתן בר מצווה שמשתתף בעליה לתורה מרכז רגעים מיוחדים בחיים. זה בא לידי ביטוי בצילום הנחת התפילין, ההתעטפות בטלית, הברכה של האב ועוד וצלם עליה לתורה שמצלם את חתן הבר מצווה, צריך להיות צלם מנומס ומקצועי שיתפוס את הרגעים הטבעיים של הרגע כה מרגש.

צלם עליה לתורה

צלם לטקס בר מצווה בבית הכנסת

לחגוג עליה לתורה בטקס בר מצווה לילד האהוב כוללת כמה שלבים. השלב העיקרי והחשוב ביותר זה הנחת תפילין והעלייה לתורה בבית הכנסת. צלם עליה לתורה צריך להיות מקצועי כדי לתת למשפחה ולחתן הבר מצווה נחת בזמן הרגיש הזה. הצלמים שלנו בmagnestar מנוסים ומקצועיים  והם זוכרים לא לשכוח לצלם את קרובי המשפחה, הסבתות והסבים וכמו כן את החברים של בחור הבר מצווה. הם תמיד חושבים על אפשרויות של תמונות בזמן הטקס בבית הכנסת, עם המשפחה והאורחים.

צלם מקצועי ידאג מראש לתמונות עם משפחה וחברים, לפני הטקס בבית הכנסת. הוא אחר כך יצלם את הטקס בעצמו, את הרגעים של הנחת התפילין וקריאת התורה בבית הכנסת.
אז איך לבחור את הצלם המושלם לטקס העלייה לתורה?

בפסקה הבאה אנחנו נראה את הקריטריונים המבוקשים בצלם.

צלם עליה לתורה 2

איך לבחור צלם עליה לתורה

ב magnestar הצוות צלמים שלנו מורכב מצלמים מנוסים עם ניסיון של שנים בצילומי בר מצווה, גם בבית הכנסת או בצילום בכותל המערבי. זה מה שעליכם לקבל כשבוחרים בצלמים שלנו:

  • אמינות: הצלם צריך להגיע לטקס עם מספיק זמן להכין את הציוד וגם לצלם את חתן הבר מצווה עם המשפחה והחברים.
  • מקצוענות: צלם שלמד ועבר קורסים בבתי ספר מקצועיים כמו גליץ. הם יודעים לחפש את האור הכי מתאים כדי שהתמונות יהיו מושלמות. למזלכם, הציוד שלנו הכי איכותי שיעזור לצלם לתפוס במהירות את התמונה בהפתעה.
  • סרט וידאו: כדאי שהצלם גם יערוך את הסרט וידאו. אנחנו ב magnestar  מוסיפים אפקטים עם תוכנות וידאו הכי טובות לעריכת וידאו והכל מבצע עורך או עורכת וידאו שלנו. הסרטון ישמש כזיכרון לכל החיים. 
  • סבלנות ונימוסים: הצלמים שלנו יישארו עמכם עד סוף העליה לתורה כדי לוודא שצילמו את כל התמונות.
  •       מחיר אטרקטיבי וחבילות: ב magnestar תמיד יש חבילות מבצעים לכל צילום אירוע קטן וגדול ושדרוגים כדי שכל אחד יכול לתת לילד את האירוע הכי מושלם.
צלם עליה לתורה 3

עלות צלם עליה לתורה

הרבה פעמים אנו נשאלים כמה עולה צלם עליה לתורה? שאלה שחוזרת על עצמה במיוחד. צלם איכותי מגיע לצלם ודואג לתמונות איכותיות ,לזוויות צילום מיוחדות, הוא בעל יכולת לראות את הרגעים שלא שמים אליהם.  המחיר משתנה לפי הכמות שעות, כמות האנשי צוות, המיקום ועוד אך המחיר יכול להתחיל מ699 ש״ח לצלם תמונות סטילס.

חתן עליה לתורה קורא מספר תורה בבית כנסת. צולם על ידי צלם עליה לתורה. תחת קטגוריית צלם בר מצווה של מגנטסטאר צילום אירועים.

לסיכום

בשביל להיות רגועים שבחרתם בצלם עליה לתורה הכי מקצועי, יצירתי, אדיב ואכפתי, שיצלם את האירוע שלכם במקצועיות ואהבה, תתקשרו אלינו ותהיו רגועים שהאירוע שלכם ייזכר כאירוע מדהים.

תוכן עניינים