צלם וידאו

תוכן עניינים

אין חגיגה מושלמת ללא צלם וידאו. בר מצווה, בת מצווה, ברית או חתונה, אתם תרצו שהאירוע שלכם יתועד ויונצח לעד מתחילתו ועד סופו. סרט של האירוע שלכם, עם כל המוזמנים, האטרקציות, האוכל והריקודים, ערוך, מעוצב ומושקע, זה משהו שלא תוכלו לוותר עליו.

למה וידאו?

הרבה אנשים עושים תמונות סטילס ומגנטים לאירועים שלהם ואז עולה השאלה, האם כדאי להשקיע גם בצלם וידאו? אז התשובה היא כן. בעוד התמונות והמגנטים מקפיאים את הרגע – הסבתא שמנשקת את הנכד הנבוך באירוע בר המצווה, הגננת של החתן שמחבקת את הכלה עד כדי כמעט חנק – צלם הוידאו ינציח את הרגע כך שתראו את פני הנכד מאדימים במבוכה מרגע לרגע, ואת הכלה המבולבלת המנסה להיחלץ מידי הגננת של החתן שאותה היא כלל לא מכירה. הרגעים היפים, המצחיקים והקסומים יישארו חיים ובתנועה, כך שתוכלו להריץ אותם שוב ושוב ושוב.

מיומנויות של צלם וידאו

צלם וידאו מנוסה ידע לתפעל את המצלמה ויהיו לו המיומנויות הנחוצות על מנת ליצור את הסרט המוצלח ביותר עבור האירוע שלכם.

פוקוס

על מנת ליצור את צילום הוידאו המושלם על המצלמה להיות בפוקוס. במצלמות ישנו מצב של פוקוס אוטומטי, אך לצלם וידאו מנוסה תהיה גם המיומנות לתפעל את מצב הפוקוס הידני של המצלמה במקרה הצורך.

מהירות התריס

תכונה זו מאפשרת יצירה של תנועה טבעית של הוידאו ללא מריחות וריצוד. צלם הוידאו ידע להתאים את מהירות התריס בדיוק עבור יצירת התנועה המושלמת של התמונה.

צמצם

הצמצם אחראי על כמות האור שתיכנס אל התמונה, הרבה אור זה טוב, אך יותר מדי אור עלול לפגוע בפוקוס של הצילום. צלם וידאו מנוסה ידע למצוא את האיזון המדויק בין השניים כך שסרט הוידאו שלכם יצא מושלם.

ציוד של צלם וידאו

לצלם הוידאו יש ציוד חשוב על מנת לוודא שהסרט של האירוע שלכם יהיה המושלם ביותר.

ציוד

שימוש

מצלמת וידאו

כמובן שזה הרכיב החשוב ביותר לצילום וידאו באירוע – המצלמה. כיום, ישנם שני סוגי מצלמות נפוצים בשוק –

 DSLR (Digital Single Len Reflex)

מצלמת Mirrorless  (מצלמה ללא מראה).

חצובה

הצלם ינוע ממקום למקום באירוע שלכם, אך כדי להימנע מרעד מיותר בצילום, במקרים מסוימים הוא יבחר להשתמש בחצובה.

סוללה נוספת

לעיתים קשה להעריך כמה מהסוללה יסתיים בעת צילום האירוע, כדי להימנע מהמצב המביך בו לא יתאפשר לצלם להמשיך לצלם את האירוע או שיפספס רגעים מיוחדים כי נאלץ להטעין את הסוללה – הצלם יביא עימו תמיד סוללה נוספת.

כרטיס זיכרון

הצלם יוודא לפני האירוע כי כרטיס הזיכרון תקין, ועליו יישמרו כל החומרים המצולמים מהאירוע שלכם. כמו בסוללה יהיה לו כרטיס נוסף לגיבוי לכל צרה שלא תבוא.

מזכרת מיוחד של צלם וידאו

האירוע היה מקסים ומושקע, וצלם הוידאו צילם והנציח את הרגעים הקסומים ביותר. לאחר האירוע הצלם ייקח את כל החומרים המצולמים ויערוך אותם לכדי סרט שאותו תוכלו להראות לחברים ולמשפחה כאוות נפשכם. לעיתים צלם הוידאו יערוך בעצמו את הסרט לעיתים הוא יעסיק עורך וידאו מקצועי שיעשה את הליך העריכה עבורו. את הסרט תקבלו לאחר האירוע (לרוב מספר שבועות לאחר מכן).

מחיר עבור צלם וידאו

לכל אירוע יהיה מחיר שונה עבור צלם וידאו. המחיר יושפע מכמות צלמי הוידאו אותם תשכרו (לרוב מספיק צלם וידאו אחד לאירוע, אלא אם כן מדובר באירוע גדול במיוחד), האם צלם הוידאו הוא בנפרד או כחלק מחבילה כוללת לאירוע (לדוגמה: צלם סטילס + צלם מגנטים + צלם וידאו), ומסוג האירוע – האם מדובר בבר מצווה או בברית? באירוע ערב או באירוע צהריים או בוקר? כל אלה ישפיעו על מחיר צלם הוידאו אותו תשכרו, המחיר יכלול גם את העריכה של הסרט לאחר צילום האירוע.

כך למשל ב "מגנטסטאר צילום אירועים" תשלמו החל מ-999 שקלים לצילום אירוע בר מצווה בערב כולל עריכה ולצילום של עד 3.5 שעות. לעומת זאת, צילום עלייה לתורה בבית הכנסת באירוע בוקר כולל עריכת הוידאו יעלה החל מ-599 שקלים. צילום וידאו לחינה יעלה החל מ-1190 שקלים כולל עריכה אך לא כולל צילום זמרים.

חבילות למשל של צילום תמונות + צילום מגנטים + צילום וידאו עשויות להיות משתלמות יותר, תלוי כמה אתם מוכנים להשקיע ומה הציפיות שלכם.

*המחירים כוללים מע"מ ויכולים להיות מושפעים מזמינות הצלמים, תאריך האירוע ועוד.

**באתר של "מגנטסטאר צילום אירועים" חבילות צילום, צלמים מכל תחום בנפרד (סטילס, וידאו, מגנטים) במחירים שונים בהתאם לסוג האירוע.

בנאמר מעלה רק מספר מצומצם של סוגי אירועים ומחיריהם מהמגוון שניתן למצוא באתר.

לסיכום

לאירוע שלכם תרצו גם תיעוד חי, עבור זה קיים צלם הוידאו.

אז למה וידאו? צלם הוידאו ייתן לכם מזכרת חיה לאירוע המושקע שלכם עם רגעים שיגרמו לכם לבכות מהתרגשות ומצחוק. לצלם וידאו מנוסה יהיו המיומנויות הנחוצות כגון: תפעול פוקוס, מהירות התריס והשימוש בצמצם על מנת ליצור את התמונה האיכותית ביותר בסרט הוידאו של האירוע שלכם.

לצלמי וידאו יש ציוד בו תמצאו כמובן את המצלמה, אך גם חצובה, כרטיס זיכרון וסוללה נוספת לעת הצורך. המזכרת היא הסרט הערוך אותו תקבלו זמן מה לאחר האירוע (לרוב כמספר שבועות).

מחיר השכרת צלם הוידאו ישתנה בהתאם לסוג האירוע, זמן האירוע (אירועי בוקר וצהרים לרוב זולים יותר מאירועי ערב), האם הוא כחלק מחבילת צילום ועוד. את המחירים לאירועים השונים תוכלו למצוא באתר של "מגנטסטאר צילום אירועים". אז תחגגו, תנו לצלם הוידאו לתעד את האירוע ותיהנו מהאירוע מחדש דרך חוויית הצפייה בסרט שלכם. 

מגנטסטאר צילום אירועים

אנו חברה בעלת ותק של מעל ל-20 שנים של צילום אירועים. החברה מפעילה צלמים, צלמים דתיים וגם צלמות. ניתן לצלם אירועים מכל הסוגים, לעשות צילומי סטילס, וידאו, מגנטים ועוד.

החברה מספקת שירותי צילום במחיר סביר לאירועים קטנים ולאירועים גדולים. הציוד איכותי, הצלמים מנוסים וחלקם גם דוברי שפות שונות ולא רק עברית.

צרו איתנו קשר בכתובת: שלום זיסמן 14, רמת גן.

מספר הטלפון: 079-5723169. אתם יכולים למצוא אותנו גם בפייסבוק, באינסטגרם וביוטיוב.

שאלות ותשובות

התשובה היא כן. צלם וידאו ייצור לכם מזכרת זורמת וחיה מהאירוע שתכלול גם רגעים שאולי תפספסו באירוע עצמו, או שאפילו לא תזכרו מהאירוע שלכם מרוב התרגשות.

לרוב אחד יספיק כדי לצלם ולתעד את כל רגעי הקסם של האירוע שלכם. עם זאת, כאשר מדובר באירוע גדול במיוחד (400 או 500 איש ויותר) כנראה שתזדקקו ליותר מצלם וידאו אחד.

התשובה לכך היא מורכבת. המחיר משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. אירועי ערב יעלו יותר מאירועי בוקר או צהרים. אירועים גדולים יעלו יותר מאירועים קטנים. המחיר יכול להשתנות בעקבות זמינות הצלמים או תאריך האירוע, ומחיר חבילת צילום לאירוע (סטילס + וידאו או סטילס + וידאו + מגנטים וכדומה) תהיה בעלת מחיר שונה בניגוד לשכירת צלם וידאו בלבד (אך יכולה להשתלם לכם יותר או פחות בהתאם לציפיות שלכם).  

את הסרט הערוך לרוב תקבלו כמספר שבועות לאחר צילום האירוע.