בוק בת מצווה בטבע

הטבע הוא הרקע הפוטוגני ביותר, כך גורסת השיטה החדשנית בצילום המוציאה אותנו מהסטודיו אל המרחב הפתוח. הטבע צופן אינספור זוויות צילום ולוקיישנים מעולים שעשויים להפוך בוק בת מצווה לחוויה בלתי נשכחת. האור הטבעי בתוספת הנוף הפראי אינם ניתנים לתחליף וכל ניסיון לחקות, ינחל אכזבה. קראו על בוק בת מצווה בטבע שיהפוך לאירוע בפני עצמו ויציע לכם מזכרת משגעת לכל החיים.
ילדת בת מצווה מצטלמת לבוק בת מצווה בטבע עם גיטרה. תחת קטגוריית צלם לבת מצווה של מגנטסטאר צילום אירועים
ילדת בת מצווה מצטלמת ליד עץ בשביל בוק בת מצווה בטבע. תחת קטגוריית צלם לבת מצווה של מגנטסטאר צילום אירועים

למה בוק בת מצווה בטבע?

הטבע, על האור הטבעי, הזוויות המחמיאות, הרוח שמבדרת את השיער והספונטניות המאפשרת לכלת בת המצווה להשתחרר כל כך – הופכים אותו ללוקיישן המועדף עבור צילום בת מצווה. ידוע כי אחת הסוגיות המשמעותיות בצילום בני כל גיל עוסקת היכולת שלהם להביא את עצמם כמו שהם בצורה משוחררת ובלי חסמים. האוויר החובט בשמלה, הדשא, האור והשטח גורמים לכלות בת מצווה רבות לפשוט את ההבעה המאולצת ופשוט להנות מהחוויה, מה שמשתקף כמובן בתמונות מעולות.

טבע מייצר אותנטיות

כשאנו בוחרים בצילומי טבע, אנחנו מתחברים לאופנה העכשווית הרואה בשלמות – אפקט השייך לעבר ומצדדת דווקא בטבעיות, מקוריות וחוסר סימטריה. תמונות בסגנון זה יוצרות מציאות, הן משקפות רגעים של אושר ועוצרות לרגע את מהלך החיים על מנת להנציח אותו באלבום תמונות חלומי. כמה יפה הוא הצחוק הספונטני לעומת חיוך תיאטרלי. הצילומים בטבע מאפשרים לכל זה לקרות.

צילומי בת מצווה בטבע
מהם הלוקיישנים המומלצים?

אנו ממליצים על בחירת מספר מקומות צילום שונים בטבע הנמצאים בסמוך זה לזה. באופן זה תוכלו לבצע החלפת בגדים וביום אחד לחלוש על מגוון סוגי רקעים טבעיים. תוכלו לבחור ברקע מסורתי של צילומים על הים, להמשיך לחורשה, להצטלם על פסי רכבת ישנים ולא לפספס מבנים עתיקים כרקע מעורר השראה. מומלץ להתאים סדרת בגדים בזיקה למקומות בהם תצטלם נערת בת המצווה. ביגוד קליל לתמונות על החוף, וביגוד בסגנון וינטג' לצורך צילום על רקע של בניין עתיק ומחוטב בסגנון פרובנס.

למה להשתמש בפלאש
אם אפשר לעשות שימוש בשמש?

בעבר צילומי בת מצווה התרכזו בסטודיו וכללו שימוש בתאורה מלאכותית על מנת ליצור זוויות אור אופטימליות. אבל למה בעצם ללכת על החיקוי אם אפשר ליהנות מהדבר האמיתי? היום, הבינו מומחי צילום כי האור הטבעי משרת את הצילום בצורה הטובה ביותר. חשוב להקפיד על שעות צילום מוקדמות מאוד או על רקע השקיעה. הימנעו מצילום בשעות הצהריים בהן השמש חזקה מדי או לקראת הערב זמן בו מתחילה החשיכה לרדת.

ילדת בת מצווה קופצת בחוף הים בצילומים לבוק בת מצווה בטבע. תחת קטגוריית צלם לבת מצווה של מגנטסטאר צילום אירועים

צילומי בת מצווה עם כל המשפחה

מה יותר פסטורלי מלהנציח תמונה משפחתית בחיק הטבע?! תוכלו ללכת עד הסוף ולהכין פיקניק יזום כשכל בני המשפחה לבושים בצבעי שמיכת הפיקניק ומוצרי המזון. תמונה כזו היא טבעית ביותר ומציעה תיעוד של רגע משפחתי במיוחד. תוכלו לקשור שרשרת דגלונים מעץ לעץ או פשוט לרוץ כשאתם נותנים ידיים. מעבר לתמונה, זו חוויה משפחתית שתחקק בלב ותלך אתכם שנים ארוכות. משפחה בטבע, זה נהדר!

מגנטסטאר - צילומי טבע לבת מצווה

חברת מגנטסטאר מציעה שירותי צילום מקצועי לאירועים בדגש על צילומי בת מצווה בטבע. מעוניינים בצילומי בת מצווה בכיף שיהפכו להיות בוק שתרצו לדפדף בו שוב ושוב? זו המומחיות של מגנטסטאר, להפוך רגע לבלתי נשכח ולגרום לכלת הבת מצווה לפרוח לאורך כל יום הצילומים. החברה מגישה שירותי צילום במגוון שפות ובכל חלקי הארץ כשהיא מאפשרת לכם לבחור את הרקעים המושלמים עבורכם לצילומי בת מצווה בטבע. מוזמנים להזמין בוק בת מצווה במגנט סטאר שילווה אתכם לכל החיים.

רוצים לחזור למשהו ספציפי?