צלם מגנטים לחתונה

בחירת התמונות הנכונות למגנטים היא דרך מצוינת להנציח חתונה ולספק לאורחים מזכרת ייחודית. פוסט זה מתאר כיצד לבחור את צלם מגנטים לחתונה הנכון, כיצד הוא בוחר את התמונות הנכונות למגנטים, ומספק הצעות שונות לבחירת התמונות למגנטים.

לוח מגנטים שצילם צלם מגנטים לחתונה של מגנטסטאר צילום אירועים
צילום מגנטים לאירועים -מגנטים תלויים במתלה עץ. צולם על ידי צלם מגנטים לחתונה

למה לבחור צלם מגנטים לחתונה שלכם?

מגנטים הם דרך מצוינת להנציח חתונה ולספק לאורחים מזכרת ייחודית. הם דרך מצוינת לכבד רגעים מיוחדים בחייכם וליצור מזכרת שתהיה מוערכת לשנים הבאות. בבחירת צלם מגנטים לחתונה, ישנן אפשרויות רבות שיש לקחת בחשבון. ראשית, יש לבחור תמונה בעלת משמעות עבורכם ועבור. זו יכולה להיות תמונה מהאירוסין שלכם, יום החתונה או רגע מיוחד ששותף בין שניכם. אתם יכולים גם לבחור עיצוב שמשקף את נושא החתונה שלכם. אם אתם עורכים חתונה בסגנון כפרי, שקלו בלוק מעץ במקום מגנט עם ציטוט חרוט. אם אתם עורכים חתונה רומנטית, בחרו בעיצוב פרחוני עם סנטימנט מתוק. בנוסף, אתם יכולים לבחור לקבל תמונה של המקום שלכם או מקום מיוחד שבו ביקרתם יחד. לא משנה באיזה עיצוב תבחרו, וודאו שהמגנט משקף את מערכת היחסים והסגנון שלכם. היבט נוסף שיש לקחת בחשבון הוא גודל המגנט. למגנטים יש מגוון אופציות של הגדלים, כך שתוכלו לבחור את גודל המגנט המושלם לצרכים שלכם. גודל מקובל הוא 7.5 ס״מ אורך על 10 ס״מ רוחב. אתם יכולים גם לבחור שיודפסו מגנטים בסגנון פולארויד בגודל 10 ס״מ אורך ו12 ס״מ רוחב. בנוסף, אתם יכולים לקבל במתנה שתי הגדלות מגנט בגודל ג'מבו למראה משפיע יותר. לבסוף, וודאו שהצלם שלכם משתמש במדפסת טרמית.

מכונת הדפסת מגנטים טרמית. צולם על ידי צלם מגנטים לחתונה

בחירת הצילומים על ידי צלם מגנטים לחתונה

בעת בחירת התמונות על ידי הצלם מגנטים בחתונה, חשוב שהצלם יתייחס לאווירה הכללית ולנושא החתונה. חשבו על התמונות כעל יצירות אמנות, שכן הן יוצגו בצורה בולטת וצריכות להיות מושכות את העין. בבחירת התמונות,הצלם לוקח בחשבון את הצבעים האהובים על בני הזוג, כל סמל או מוטיבים מיוחדים, והאסתטיקה הכללית של האירוע. לדוגמה, חתונה על החוף עשויה להתאים את עצמה לשקיעה רומנטית, בעוד שחתונה בחוץ יכולה לכלול תקריב של פרח או צילום נוף של המקום. בעת בחירת התמונות, הצלם לוקח בחשבון את גודל המגנט ואת הרזולוציה של התמונה. אם המגנט קטן, הוא יעדיף להשתמש בתמונה ברזולוציה גבוהה. בנוסף לכך תמונה בסגנון דיוקן תיראה טוב יותר במגנט אנכי, בעוד שצילום נוף עשוי להיראות טוב יותר במגנט אופקי.

הצעות לבחירת תמונות למגנטים

  1. השתמשו בתמונות מיום החתונה.
  2. שלבו תקריב של הידיים או הטבעות של בני הזוג. 
  3. בחרו תמונה של המקום או צילום נוף של האזור.
  4. בחרו צילום שקיעה או זריחה רומנטית.
  5. השתמשו בתמונה של חיית המחמד האהוב עליכם.
  6. שלבו תקריב של אביזר מיוחד לחתונה.
  7. השתמשו בתמונה של האוכל או המשקה האהובים עליכם.
  8. בחרו תמונה של הפרח האהוב עליכם.
  9. שלבו תמונה של בני הזוג במיקום מיוחד.
  10. בחרו תמונה של התחביב או הפעילות האהובים עליכם. 
  11. בחרו תמונות שתופסות את שמחת היום.
  12. בחר תמונות עם צבעים מרהיבים.
  13. בחרו בצילומים קלאסיים ונצחיים.
  14. בחר תמונות שמציגות את כל האנשים החשובים שנכחו.
  15. בחרו תמונות שיראו נהדר על המקרר.
  16. קחו בחשבון תמונה הכוללת מיקום מיוחד מהחתונה.
  17. בחרו תמונה הלוכדת רגע לא צפוי מהיום.
  18. בחרו תמונה עם רקע מיוחד.
  19. בחרו תמונות המשקפות את האישיות שלכם.
  20. שלבו צילום של הריקוד הראשון שלכם.  

קחו בחשבון את איכות התמונות

בבחירת תמונות למגנטים, חשוב לקחת בחשבון את איכות התמונות. התמונה צריכה להיות ברורה ומוארת היטב, ללא כל טשטוש או גרגירים. גם התמונה צריכה להיות מורכבת היטב, כאשר נושא התמונה במרכז הפריים. לבסוף בחרו צלם שמשתמש ב מדפסת טרמית איכותית על מנת שהמגנטים יצאו במהירות ובאיכות שלא תדהה לאחר מספר חודשים ותישאר חדה ויפה גם לאחר מספר שנים.

בחרו בגודל המגנט

בעת בחירת צלם מגנטים לחתונה, חשוב לסגור איתו מראש את גדלי המגנטים והאם אתם מקבלים הגדלות או לא. מגנטים סטנדרטיים, כמו אלה שמידותיהם 7.5 ס״מ אורך על 10 ס״מ רוחב', מעולים לפרטים קטנים בצילומים, כמו זר פרחים או ראשי התיבות של שלכם. מגנטים בגודל בינוני, כמו אלה שמידותיהם 10 ס״מ אורך ו12 ס״מ רוחב, מעולים להצגת פרטים גדולים יותר, כמו הפנים שלכם או מסיבת החתונה. מגנטים הענקיים, שהם כבר ההגדלות, מעולים בשביל תמונות של המשפחה הקרובה ביותר. 

צלם מגנטים לחתונה עם התאמה אישית

התאמה אישית היא המפתח בבחירת מגנטים לחתונה. אתם, בתור החתן והכלה, צריכים לבחור תצלומים בעלי משמעות עבורכם ואשר משקפים את מערכת היחסים ביניכם. לדוגמה,אתם יכולים לבחור תמונה של שניכם יחד, או סדרת תמונות שמספרות את סיפור מערכת היחסים ביניכם. המגנטים צריכים לשקף גם את הסגנון והנושא של החתונה, בין אם מדובר בחתונה לבנה מסורתית ובין אם מדובר בחגיגה מודרנית יותר, אקלקטית. .בנוסף, ניתן להתאים את המגנטים עם טקסט, כגון שמות החתן והכלה, תאריך החתונה והודעות מיוחדות אחרות. בסך הכל, התאמה אישית היא המפתח בבחירת המגנטים המושלמים לחתונה.

לסיכום

על ידי שיקול דעת מדוקדק של איכות התמונות וגודל המגנטים, תוכלו לבחור בקלות את המגנטים המושלמים לחתונה שלכם. עם בחירה נכונה של מגנטים, תוכלו להנציח את היום המיוחד שלכם ולספק לאורחים שלכם מזכרת ייחודית מהיום המיוחד שלכם.

תוכן עניינים