צלם לפדיון הבן

מעוניינים  בצלם לפדיון הבן לאירוע המיוחד שלכם? הגעתם למקום הנכון.

צילום פדיון הבן מתאפיין באירוע קטן משפחתי, מרגש ובדרך כלל נעשה בבית או בבית הכנסת ,להבדיל מצילום באולם התאורה שונה בבית או בבית הכנסת והצלם חייב להיות מיומן בצילום במקומות כאלה , וזהו סה"כ אירוע עם רגעים שלא חוזרים על עצמם. אנו יכולים ללוות אתכם גם בצילום מבית הכנסת לבית אם תרצו או גם אם אתם רוצים לצלם באירוע גדול באולם את פדיון הבן .

אבא חרדי מחזיק את הבן שלו באירוע פדיון הבן. צולם על ידי צלם לפדיון הבן. תחת קטגוריית צלם לברית של מגנטסטאר צילום אירועים
אמא דתיה עם התינוק שלה לפני באירוע פדיון הבן צולם על ידי צלם לפדיון הבן. תחת קטגוריית צלם לברית של מגנטסטאר צילום אירועים

מה הוא טקס פדיון הבן?

״פדיון הבן״ או בשמו השני – ״פדיון בכורות״ הוא אחד מתוך תרי״ג מצוות שנתנה לנו התורה. טקס ״פדיון בכורות״ הינו מצוות עשה  לפיה כל אב מעם ישראל חייב לפדות את הבן שלו מכהן. האב חייב לפדות את בנו החל מהיום ה30 להולדת התינוק אבל ניתן גם לקיים את הטקס מאוחר יותר במידה ולא היה ניתן לבצע זאת מסיבות רפואיות. ניתן גם למסור את התשלום לפני המועד ולהכריז שהפדיון יהיה תקף מגיל 30 יום. 

הפדיון שניתן בטקס הפדיון הוא אחד מעשרים וארבע מתנות כהונה שבהן זכו אהרן ובניו הכהנים. התינוק בעבר היה נפדה מהכהן הגדול על ידי תשלום חמישה סלעים, שהם מקבילים לחמישה מטבעות כסף טהור, כל אחד במשקל סלע, או במידה ואין מטבעות כסף טהור, חפץ השווה לסכום זה.

מוהל תוקע בשופר במסיבת פדיון הבן. צולם על ידי צלם לפדיון הבן. תחת קטגוריית צלם לברית של מגנטסטאר צילום אירועים

איך בוחרים צלם לפדיון הבן?

צלם לפדיון הבן זה לא כמו צלם לאירוע גדול. זהו אירוע קטן,אינטימי ויותר אישי, ואתם כלקוחות שלנו גם לא רוצים להיכנס להוצאות גדולות יותר מידי. צילום פדיון הבן דומה יותר לצילום ברית – יש צורך ללכוד את האנשים, את המבט הדומע והסמוק של הסבתא, את הרגעים של התרגשות האבא ועוד ולכן הצלם צריך להבין את מקומו בכל האווירה ולתת למשפחה להרגיש כאילו הוא בן בית באירוע הזה .צריך שתהיה אינטראקציה נעימה בין הצלם לסביבתו ויכולת לעבוד אף עם תאורה מלאכותית. חשוב גם שהצלם יהיה מקצועי, יבין את משמעות האירוע, וישתמש בציוד צילום מקצועי. אנו ממליצים לראות עבודות קודמות של הצלם, מחתונות, ברית מילה או בר מצווה ואירועים אחרים, כדי לדעת אם אתם מתחברים לעבודות שלו.יש צלמים שמעדיפים לצלם בצורה אותנטית ויש בצורה מעוצבת. אצלנו ב- magnetstar אנו יודעים גם וגם, על מנת להתאים לכל משפחה והייחודיות שלה.

כימיה ביניכם לצלם לפדיון הבן

אחד הדברים הקריטיים הוא כימיה עם הצלם. מגיע לכם להיות עם הרגשה נפלאה ומיוחדת, וכדי שזה יקרה נדרשת כימיה עם הצלם.
הצלם הוא האדם שיהיה אתכם במהלך מסיבת פדיון הבן, ולכן כדאי שתרגישו איתו בנוח. כדאי להחליף כמה מילים איתו/ איתה כדי להרגיש שיש כימיה, לראות שהוא מבין את משמעות הטקס ולראות את ההתנהגות שלו עם בני המשפחה המרכזית.

צילומי מגנטים מיוחדים

אנו מציעים במקרים רבים לשדרג לכם את האירוע עם תוספת זיכרון לכל המשפחה של מגנטים איכותיים שאנו נדפיס בשבילכם. אנו נדפיס מגנטים איכותיים ונספק גם הגדלות למשפחה. יש לנו מספר רב של מבצעים ואנו מזמינים אותכם להסתכל בעמוד מחירון שלנו לפירוט רב יותר. 

הציוד של צלם לפדיון הבן שלנו

הצלמים שלנו משתמשים בציוד איכותי ביותר, מהטובים בעולם של חברת NIKON.
הם אנשים מקצועיים, אחראים, סבלנים, שעברו קורסים מקצועיים וצילמו כבר מאוד אירועים ורובם עם יותר מ-20 שנות ניסיון.

אצלנו ב- MAGNETSTAR הצלמים דואגים להיות עם ציוד חלופי ומבצעים תיקונים ועריכה מקצועית של הסרטונים.
אנו עורכים את סרט הוידאו שלכם בצורה החלקה ביותר על מנת שיצא הטוב ביותר שאפשר. על מנת לבצע את העריכה בצורה הטובה ביותר אנו משתמשים בתוכנות הטובות בעולם.

 

לסיכום

לסיום, אל תתפשרו, התקשרו אלינו עכשיו ותנציחו את האירוע המרגש בצורה הכי טובה שיש. אנו בטוחים שנוכל לספק לכם את השירות המקצועי ביותר במחירים הטובים ביותר בשוק.

תוכן עניינים