צלם לזבד הבת

אירוע זבד הבת / בריתה הוא אירוע משמח ומרגש מאוד, שבו אנו חוגגים את הולדת הבת שלנו ולעתים גם מעניקים לה את השם שילווה אותה למשך החיים. מכיוון שמדובר על אירוע חשוב, מרגש, ומשמעותי, מן הסתם נרצה שיהיה לנו ממנו תיעוד טוב ככל האפשר, כדי שמתי שרק נרצה להיזכר באירוע נוכל להיכנס ולראות את כל הסרטונים והתמונות שצולמו בו ולכן גם חשוב להביא צלם לזבד הבת/בריתה.

צילום משפחתי בבריתה. צולם על ידי צלם לזבד הבת. תחת קטגוריית צלם לבריתה של מגנטסטאר צילום אירועים
אישה מאכילה תינוקת בבריתה. צולם על ידי צלם לזבד הבת. תחת קטגוריית צלם לבריתה של מגנטסטאר צילום אירועים

מה זה בכלל טקס זבד הבת?

זבד הבת הוא טקס שחוגגים בכל מיני עדות, בטקס הבריתה או זבד הבת  עורכים סעודה חגיגית שנועדה להודות לאל על הולדת בת חדשה במשפחה. אין תאריך מסוים שבו צריך לבצע את טקס זבד הבת, אך לפעמים משתדלים לעשות אותו סמוך לזמן הלידה ואז כבר מנצלים את ההזדמנות ונותנים שם לתינוקת החדשה שנולדה. המילה זבד מופיעה במקרא, והפירוש שלה הוא כנראה מתנה או דבר טוב שמקבלים. בעבר הרחוק לא ממש חגגו הולדת של בנות, ולא היה טקס מקביל לטקס ברית המילה, אבל בימי הביניים התחילו לערוך טקסים גם לכבוד הולדתן של בנות.

ההיסטוריה של טקס זבד הבת

בקהילות יהודיות באזור צרפת וגרמניה התחילו לערוך טקס שבו נכחו רק נשים. הטקס נערך בביתה של היולדת, ובמהלכו האם הודיעה למשתתפות מה יהיה השם של התינוקת שנולדה, ונאמרו פסוקים שונים שנחשבו כסגולה להגנה על התינוקת. כאמור, הטקס היה פתוח רק לנשים, ואפילו האבא של התינוקת לא הוזמן להשתתף בו. לאחר מכן נקבע שהאבא של התינוקת מקבל עלייה לתורה בבית הכנסת אחרי הלידה ומכריז מה יהיה השם של התינוקת. אצל הספרדים החלו לחגוג זבד הבת רק במאה ה- 19. בטקס לקחו חלק גם גברים וגם נשים, נתנו לתינוקת שם, ושרו פיוטים מיוחדים.

מה קורה בפועל בטקס זבד הבת?

כפי שהסברנו, טקס זבד הבת הוא טקס יחסית חדש בלי מסורות מחייבות מאוד. יש מעט שינויים בין טקס זבד הבת בנוסח עדות המזרח לטקס זבד הבת בנוסח אשכנז, אך בגדול מדובר על טקס מאוד גמיש שאפשר ליצוק אליו את התוכן שאתם רוצים ושחשוב לכם להעביר. בגדול מה שקורה בטקס זה ששרים פיוטים מסוימים, אומרים פסוקים, והיולדת מברכת את ברכת הגומל.

אישה מחזיקה תינוקת ישנה. צולם על ידי צלם לזבד הבת. תחת קטגוריית צלם לבריתה של מגנטסטאר צילום אירועים

למה כדאי להזמין צלם לטקס זבד הבת?

אנו חיים כיום בעולם מאוד אלקטרוני ועם המון מדיה שרצה סביבנו. התיעוד הפך לדבר חשוב ובסיסי, ואנו רוצים לייצר לעצמנו מזכרות שמחות מרגעים משמעותיים בחיים. צלם לזבד הבת-בריתה יגיע לאירוע שלכם וידאג לתעד אותו מהתחלה עד הסוף. אתם תקבלו תמונות וסרטוני ווידיאו מהאירוע, וגם בעוד הרבה שנים תוכלו לפתוח את התמונות ולהיזכר בשמחה ובטקס הנהדר שהיה. אנו ממליצים בחום להזמין צלם מכיוון שאירוע משפחתי הוא גם הזדמנות מעולה להצטלם, הרי מן הסתם לטקס זבד הבת יגיעו הרבה חברים ובני משפחה שאנחנו לא בהכרח פוגשים ביום יום שלנו. בנוסף, כל מי שיבוא לאירוע יתלבש בלבוש חגיגי ויפה, ויראה בשיאו, כך שאין הזדמנות טובה יותר להצטלם.

מה היתרונות של צלם מקצועי שמגיע לטקס זבד הבת?

אחת המחשבות הראשונות וההגיוניות ביותר שבטח עולות לכם בראש בזמן קריאת המאמר הזה היא: למה בכלל צריך להזמין צלם? הרי לכל אחד מאיתנו יש כיום במכשיר הסלולרי שלו מצלמה מצוינת שיכולה להפיק תמונות באיכות מעולה! התשובה היא שאתם צודקים, אבל גם טועים. הכנו לכם כאן כמה סיבות טובות למה כדאי לכם להזמין צלם מקצועי לאירוע:

יתרון ראשון

אין תחליף לצלם מקצועי עם מצלמה מקצועית – קודם כל זה נכון שבהרבה מאוד מכשירים סלולריים יש היום מצלמות מעולות, אבל זה ממש לא אומר שאתם יודעים להפעיל אותן. בסופו של דבר, צלם מקצועי אם מצלמה מקצועית יצלם תמונות הרבה יותר טובות. הוא יודע איך להעמיד את האנשים, איך לשחק עם התאורה, זוויות צילום רגעים נכונים ועוד.

יתרון שני

זה חוסך הרבה כאב ראש – הרי בטח תרצו להצטלם בכל מיני פורומים משפחתיים ועם כל מיני חברים. אם יש לכם צלם מקצועי שבא במיוחד בשביל זה הוא יעשה הכל בשמחה ותוכלו לדרוש ממנו לבוא ולעשות עוד תמונה עם הקרוב משפחה ההוא. כאשר אנו סומכים על חבר או מבקשים מבן משפחה, לא תמיד נעים להטריח אותו ולא תמיד יש מישהו זמין שיצלם.

היתרון השלישי

התוצר המוגמר שתקבלו יהיה ברמה אחרת – צלם מקצועי ישלח לכם אחרי האירוע קישור שבו תוכלו למצוא את כל התמונות ערוכות ומסוננות ברמה גבוהה. אם תסמכו על חברים או בני משפחה תצטרכו להתחיל לבקש מאנשים שישלחו לכם בווטסאפ את התמונות ולא יהיה לכם מקום אחד מסודר עם כל התמונות.

מגנטסטאר צילום אירועים

אם נולדה לכם בת ואתם מתכננים לקבוע תאריך לזבד הבת, פנו לצלם מקצועי שיצלם לכם את צילום הבריתה. תאמינו לנו שלא תתחרטו על זה. מגנטסטאר היא חברת צילום שמתמחה במיוחד בצילום אירועים קטנים או גדולים ושמחות משפחתיות, ובין השאר בבריתות ובטקסי זבד הבת. לחברה ניסיון של מעל 25 בתחום הצילום. צילום אירוע של מגנטסטאר כולל תמונות סטילס, ווידיאו, וצלם מגנטים. יש לנו מבחר חבילות צילום וניתן לשלם גם בכרטיס אשראי ובתשלומים.

תוכן עניינים