צלם הכנסת ספר תורה

לתיעוד הכנסת ספר תורה לקהילה יהודית יכולה להיות חשיבות סמלית עצומה. ככזה, זה דורש מומחיות של צלם מקצועי כדי לתפוס את הרגע בזמן. מאמר זה ידון בחשיבות העסקת צלם הכנסת ספר תורה, עבודתו של הצלם וחשיבות הציוד המתאים.

ריקודים בבית הכנסת בעת הכנסת ספר תורה. צולם על ידי צלם הכנסת ספר תורה. תחת קטגוריית אירועים של מגנטסטאר צילום אירועים
תהלוכה לבית כנסת לאחר סיום כתיבת ספר תורה חדש והכנסת הספר תורה לבית הכנסת. צולם על ידי צלם הכנסת ספר תורה. תחת קטגוריית אירועים של מגנטסטאר צילום אירועים

חשיבות העסקת צלם הכנסת ספר תורה מקצועי

כאשר מכניסים ספר תורה חדש לבית הכנסת  בקהילה דתית, יש חשיבות עליונה לתפיסת רגע החגיגה. באירוע כה משמעותי, שצלם מקצועי הוא חיוני. צלם הכנסת ספר תורה ידאג שהרגע יתפוס בצורה הכי איכותית שאפשר, עם הציוד והמסגור הטובים ביותר. הוא גם יוכל להגיב במהירות לסביבה המשתנה ולתאורה המשתנה, כדי להבטיח שהרגעים החשובים ביותר יתועדו בצורה מדויקת ואמנותית. יתר על כן, צלם מקצועי יוכל לעבוד עם הקהילה על מנת להבטיח שכל הצילומים הרצויים ייקלטו, כמו גם כל בקשה מיוחדת.

לא בכול יום כותבים  ספר תורה חדש שאמור לשכון בבית הכנסת. מדובר בתהליך מורכב ולא זול כלל וגם מחייב סופר סת"ם מומחה. את תהלוכת ספר התורה אל בית הכנסת חייבים לחגוג ממש כמו בשמחת תורה עם שירים וריקודים ושמחה רבה. זוהי מצווה גדולה לבעל השמחה וגם לאורחים ולמשפחה שמשתתפים בתהלוכת ספר תורה. הודות לניסיון הרב שלנו בצילום הכנסת ספר תורה וכתיבת ספר התורה אנחנו יודעים כיצד להתאים היטב את אופי טקס הכנסת ספר התורה.

צילום טקס הכנסת ספר תורה הוא טקס מאוד מיוחד ויש בו הרבה רגשות שצפים בתוך אירוע כזה. ראשיתו הזכרת שם הנפטר או הנפטרת, כתיבת ספר התורה, כל הרבנים והמשפחה מתכנסת, הדמעות בעיניים של כל הקרובים וההתרגשות לפני השיא כאשר מסתיים תהליך כתיבת האותיות בספר הקדוש.השמחה הרבה בתהלוכה ,הריקודים הרכב עם כל האורות, המוזיקה של השירים והקהל עם כל הילדים והגברים שמעבירים את ספר התורה מאחד לשני. איזו אהבת השם,אחווה ושמחה יש באירוע כזה. משם ממשיכים לבית הכנסת בריקודים ושמחה. מוציאים את ספרי התורה, רוקדים איתם ולבסוף מכניסים את ספרי התורה ואת ספר התורה החדש שנכתב. בסיום כמובן מתקיימת ארוחה כיד המלך .

תפקיד הצלם

תפקידו של הצלם הוא לא רק לתפוס את הרגע, אלא גם ליצור זיכרון מתמשך מהאירוע. צלם מקצועי יוכל לעשות זאת באמצעות הניסיון, היצירתיות והמומחיות הטכנית שלו. צלם מקצועי יוכל לתפוס את הרגש של האירוע, ולהשתמש במיטב הציוד והמסגור על מנת להבטיח שהרגע יתפוס בצורה מדויקת ואומנותית. יתר על כן, צלם מקצועי יוכל לעבוד עם הקהילה על מנת להבטיח שכל הצילומים הרצויים ייקלטו, כמו גם כל בקשה מיוחדת.

צילום כתיבת הספר תורה

כמובן אנו מצלמים את רוב כתיבת האותיות האחרונות בספר התורה את המשפחה ואת האורחים הנכבדים. את התהלוכה והריקודים והכניסה לבית הכנסת ולסיום את הסעודה.

צילום תהלוכת ספר התורה אל בית הכנסת

אנו מצלמים את התהלוכה כמובן. יש כאלה אשר מסתפקים רק בצילום תמונות סטילס ויש כאלה המבקשים גם צילום תמונות סטילס וגם צילום וידאו לאורך התהלוכה. אנו נותנים את הפתרון אם זה אירוע קטן או אירוע גדול. אז ההמלצה היא כמובן 2 צלמים אחד צלם תמונות ואחד צלם וידאו, במיוחד כאשר המרחק לבית הכנסת מהבית הוא גדול.

כותב ספר כותב בספר תורה. צולם על ידי צלם הכנסת ספר תורה. תחת קטגוריית אירועים של מגנטסטאר צילום אירועים

כמה תמונות סטילס מצולמות?

צילום התמונות הוא ללא הגבלה הצילום הוא דיגיטלי, וכמובן התמונות עוברות עיבוד ועריכה.

צילום וידאו בהכנסת ספר תורה?

כן יש לקוחות שלא רוצים צילום וידאו ומסתפקים רק בצילום תמונות,אך הרוב מבקשים שיהיה גם צילום וידאו ואנחנו מצלמים להם גם את הסרט וידאו ועורכים אותו בצורה יפה. כל החומרים, גם התמונות וגם הסרט מגיעים בקובץ למייל.

לסיכום

הכנסת ספר תורה לקהילה יהודית הוא אירוע משמעותי שעדיף לתפוס בעזרת צלם מקצועי כמו הצלמים שמגנטסטאר מעסיקים. העסקת צלם הכנסת ספר תורה מבטיחה כי כל הרגעים החשובים מתועדים ומשתמרים. לצלם מקצועי יהיו הניסיון, המיומנות והציוד המתאים כדי לתפוס את משמעות האירוע. ככזה, חשוב למצוא את הצלם המתאים ולדון בציפיות העבודה לפני האירוע. רק כך תבטיחו שהכנסת ספר התורה תהיה מתועדת כהלכה ותזכר במלוא הכבוד והיראה. הכנסת ספר תורה הוא אירוע חשוב לקהילה שלכם ולכם ולכן אנחנו ממליצים לקחת את הנושא בתשומת לב רצינית .

מחירון כמה עולה צילום הכנסת ספר תורה

  1. המחיר לצילום סטילס מתחיל מ 1200 ₪
  2. המחיר לצילום וידאו כולל עריכה מתחיל מ 1700 ₪
  3. כמובן לחבילה משולבת נעניק הנחה .

לפרטים נוספים ולזמינות נא להתקשר ל 052-522-7510

תוכן עניינים