צילום מגנטים לאירועים

צילום מגנטים לאירועים מהווה טרנד חדשני שכובש בזה אחר זה את כל סוגי האירועים: חגיגות אירוסין, חינה, חתונות, בריתות, אירועי בר מצווה ובת מצווה ואפילו מסיבות יום הולדת ברמה גבוהה. אז איך בוחרים את צלם המגנטים המושלם ומה חשוב לדעת בהזמנת צילום מגנטים לאירועים? כל המידע הרלוונטי לאירוע ממגנט.

מגנטים תלויים על מתלה מעץ. צולם בעת צילום מגנטים לאירועים
חבילת מגנטים מצילום מגנטים לאירועים

למה צילום מגנטים לאירועים?

מדוע הפכה הדפסת תמונות האירוע על מגנט לבחירה כה פופולרית? יש לכך מספר סיבות:

מזכרת בלתי נשכחת

רוצים להפוך את האירוע שלכם לזכיר? אירוע בו האורחים לא יאכלו שניצל וילכו הביתה אלא יקחו עמם מזכרת עוצמתית? באמצעות צילום מגנטים לאירועים אנחנו 'אורזים' את החוויה במגנט ולוקחים אותה איתנו הביתה. זו האפשרות שלנו להנציח את הרגעים היפים שלא ישובו ולתלות אותם כעל המקרר כך שבכל פעם בה נביט בו, נוכל להיזכר שוב באירוע המיוחד.

הדפסה מהירה

שירות צילום מגנטים לאירועים של magnetstar כולל טכניקה ומכשור ייעודיים המאפשרים הדפסת תמונות מהירה, מה שאומר שעד סוף האירוע כל האורחים יוכלו לקחת תמונת מגנט מודפסת. האפקט הזה של ההדפסה המיידית גורם לרבים ליהנות מתמונה על מגנט מבלי להמתין עד שהתמונות תפותחנה בדפוס רגיל מה שאורך זמן רב יותר.

כל אורח משמעותי

רבים מהאורחים שלנו טרחו על מנת לכבד אותנו בנוכחותם: הם שמרו את התאריך, התלבשו, ארזו מתנה והרחיקו לנסוע. חשוב לנו מאוד לתת להם את ההרגשה הרצויה ביותר והמזמינה ביותר. צלמי המגנט של magnetstar מיומנים בצילום כל אורח ללא יוצא מן הכלל כך שיתועד היטב דרך עדשת המצלמה ובסוף האירוע יקבל מזכרת הכוללת משפט מודפס המודה על טרחתו והשתתפותו בשמחה. בצורה כזו כל האורחים מרגישים חלק ושייכות וחשים כי תרומתם לאירוע מוערכת.

תמונות מגנטים לאירועים - צולם במסגרת צילום מגנטים לאירועים

איך לבחור צלם מגנטים?

בשלב הראשון יש לשים דגש על מיומנות ומקצועיות רבה. צילום מגנטים המאפשר הדפסה וחלוקת תמונות מגנט דורש מהצלם לתפוס את זוויות הצילום המחמיאות ביותר ולמקם את התאורה בצורה טבעית ונכונה. ככל שהתמונות תצאנה מוצלחות יותר, האורחים יהנו יותר מהמזכרת. בנוסף, חשוב לוודא את מידת המיומנות ומהירות הצלם בהדפסת התמונות ובחלוקה שלהם לפי הזמנים בהם הצטלמו המוזמנים. לרוב יביא עמו צלם מגנטים לוח מגנטי גדול ועליו יצמיד את תמונות המגנט המוכנות כך שכל אורח יוכל לזהות את עצמו וליטול את המזכרת השייכת לו. כמובן שעל הצלם להדפיס כל תמונה כמניין המצולמים בה על מנת שלכל אורח תהיה מזכרת. חשוב שלא להחמיץ אף אורח שכן לפעמים עלולים מוזמנים להיפגע במידה ובטעות תמונתם לא הודפסה.

כמה עולה צילום מגנטים?

עלות שירות צילום מגנטים לאירועים מתומחרת בצורה גלובלית כשהיא תלויה במספר משתנים: בשלב הראשון יוגדרו מספר המגנטים שיודפסו באירוע. בדרך כלל ניתן לבחור בין חבילה של כ-400 מגנטים לבין חבילת הדפסה על מגנטים ללא הגבלה. בנוסף, לגודל המגנטים ולמספר אנשי הצוות תהיה השפעה נוספת על המחיר. לכל הנ"ל יש להוסיף מספר שעות עבודה ותשלום על נסיעות. אלו הם הפרמטרים מהם מושפע מחיר של שירות צילום מגנטים. אם תרצו לשדרג את ההזמנה תוכלו להזמין תמונות מגנטים באיכות גבוהה מאוד המודפסות בהדפסה תרמית וכן תוכלו לבחור מסגרת מעוצבת לפי בקשתכם האישית. נציין כי יש צלמי מגנט המעניקים כחלק בלתי נפרד מהשירות – עיצוב מסגרות לפי דרישת הלקוח.

magnetstar - צילום מגנטים לאירועים

magnetstar הינה החברה המובילה לצילום מגנטים לאירועים. החברה מעסיקה צוות איכותי, מקצועי ומיומן שתיעד כבר אינספור אירועים ומציע ניסיון, יחס חם ואדיב ואיכות תמונות ברמה גבוהה מאוד. צילום מגנטים לאירועים זה magnetstar.

רוצים לחזור למשהו ספציפי?