צילום ברית מילה

מזל טוב! אתם מרוגשים מהרגע בו התינוק שלכם נכנס בבריתו של אברהם אבינו, ואתם מעוניינים להנציח את כל הרגעים בברית המילה בצורה הכי מקצועית וחדה, על מנת שתוכלו להיזכר בהם גם לאחר שיחלפו השנים. אז איך מתבצע מערך הצילום בברית המילה? על מה יש לתת את הדגש בו? האם נצלם רק תמונות בברית המילה? האם נצלם צילום וידאו בברית המילה? האם צריך אלבום תמונות כזיכרון?  מה המחיר לצילום ברית מילה התשובות לשאלות אילו ועוד – המדריך שלפניכם.

תינוק בהכנות לברית מילה שלו. צולם על ידי צלם לברית של מגנטסטאר צילום אירועים. צולם בעת צילום ברית מילה
מוהל בטקס ברית מילה. צולם על ידי צלם לברית של מגנטסטאר צילום אירועים. צולם בעת צילום ברית מילה

קצת על הטקס

בטקס ברית המילה, נימול התינוק ובכך הוא נכנס לבריתו של אברהם אבינו והופך ליהודי. כדי לציין את השמחה, ברית    המילה תיערך בדרך כלל באולם, עם סעודת מצווה ועם אורחים אשר מגיעים להשתתף בשמחה וליטול בה חלק. בשונה מאירועים אחרים, אירוע ברית המילה אינו נערך בערב אלא בדרך כלל בשעות הבוקר או הצהריים המוקדמות, כאשר גם מספר האורחים שמשתתפים באירוע ברית המילה הוא מצומצם למדי. או אם חוגגים במסיבה גדולה באולם אירועים וסעודה כיד המלך, ואז חובה להביא צלם לברית מילה.

צילום תמונות סטילס בברית מילה

צילום סטילס בברית מילה, מאפשרים להנציח ולתעד כל רגע משמעותי מברית המילה, על מנת שיהיה ניתן לשחזר אותו שוב ושוב על ידי צפייה בתמונות. ורצוי גם להזמין אלבום תמונות מהודר למזכרת  בנוסף, צילום סטילס ברית מילה, יתמקד גם בצילום של התינוק, הוריו ומשפחתו הקרובה, כך שכל אחד מהם יקבל תמונה אשר תאפשר לו להיזכר במראה החגיגי שלו באירוע ברית המילה.

סנדק מחזיק תינוק ברית. צולם על ידי צלם לברית של מגנטסטאר צילום אירועים. צולם בעת צילום ברית מילה

ומה עם צילום וידאו בברית מילה?

פעמים רבות, ההורים המאושרים – אינם מסתפקים רק בצילום סטילס של ברית המילה, אלא בוחרים גם בצילום וידאו של כל או חלק מטקס ברית המילה. בעזרת צילום הוידאו ניתן להנציח את כל טקס ברית המילה מתחילתו ועד סופו, יחד עם כל הרגעים המרגשים שמרכיבים אותו. במהלך צילום הווידאו של טקס ברית המילה, יקבל התינוק וההורים תיעוד מלא, וכן גם האורחים המשתתפים בברית יוסרטו ויקבלו חלק ניכר בסרטון הווידאו של ברית המילה.

חבילת הכל כלול

כיוון שאירוע ברית מילה, הוא בדרך כלל קטן ואינטימי יותר, ופחות רווי באנשים או במרחבים, ההמלצה היא לקחת חבילת צילום לברית מילה כולל הכל, וכך לקבל מעטפת שמכילה את כל מערך הצילומים שנדרשים לטקס ברית המילה: החל מצילומי הסטילס שילוו את כלל האירוע, המשך בצילומי הווידאו שינציחו כל שניה ורגע בברית המילה, וכלה בעריכה מקצועית והדפסת תמונות האירוע, אפשרי גם באלבום דיגיטלי מפואר כמו גם הפקת סרטון מקצועי שיסכם את הברית. מה מחיר לצילום ברית מילה? את זה תמצאו במחירון אירועים שלנו!

לסיכום – צילום טקס הברית מקבלים רק אצל מגנטסטאר צילום אירועים

במגנטסטאר צילום אירועים, גם אתם תקבלו חבילות צילום ברית מילה, כולל צילום תמונות , צילום וידאו של הטקס ואלבום דיגיטלי אטרקטיבי – והכל, במחירי מבצע. עם שירות אמין ומקצועיות רבה, יחד עם הבנה של כל כללי טקס הברית מילה.

תוכן עניינים